22 marca postanowiliśmy radośnie przywitać Panią Wiosnę. Na początek, wybraliśmy się na wycieczkę naszymi języczkami, by zobaczyć gdzie już rozgościła się ta śliczna Pani.

Wszystkie dzieci z chęcią wykonały ćwiczenia buzi i języka , przeglądając się w malutkich lustereczkach. Następnie wykonaliśmy kilka ćwiczeń, Kinezjologii Edukacyjnej wg. Paula Dennisona. Ćwiczenia typu „Prawy łokieć spotyka lewe kolano” dzieci wykonywały z łatwością, odczuwając zadowolenie z wysiłku fizycznego.

Kolejnym zadaniem, było wykonanie metodą stemplowania paluszkami, przepięknych kolorowych krokusów. Pracując tą metodą dzieci rozwijają swoją sprawność manualną, motorykę oraz zmysł dotyku.

Gdy wszystkie krokusy zakwitły😊 na dywanie w sali pojawiły się też inne kwiatki, a dzieci zamieniły się w motyle, fruwające nad łąką. Motylki fruwały w rytm piosenki ”Maszeruje wiosna…”, gdy muzyka ucichła, każdy motylek musiał usiąść na kwiatku. Trudnością było to, że kwiatków z każdym zatrzymaniem muzyki, było mniej o jeden, niż dzieci. Oj, ile było przy tej zabawie radości!

Eliza Kazimieruk